خانه » دانستنی پوکه معدنی » بسته بندی پوکه معدنی، ویژگی‌ها و مزایا

بسته بندی پوکه معدنی، ویژگی‌ها و مزایا

پوکه معدنی بسته بندی شده

بسته بندی پوکه معدنی، کیسه‌هایی هستند که نواع متفاوتی از پوکه با سایزهای متفاوت در آن‌ها قرار می‌گیرند. سپس بر روی هر یک از این کیسه‌ها مشخصات محتویات درونی مانند نوع پوکه، وزن آن و درجه کیفیت ذکر می‌شود. در نتیجه مشتریان می‌توانند پوکه مورد نظر خود را سفارش دهند و آن را برای پروژه‌های کوچک استفاده کنند. نمونه‌های متفاوتی از پوکه معدنی بسته‌بندی شده در مجموعه پوکه قروه فراهم شده است تا مشتریان به آسان‌ترین شکل ممکن بتوانند محصول خود را دریافت کنند.

پوکه معدنی چیست

هنگامی که آتشفشان فعال بر روی زمین شروع به فعالیت می‌کند مواد مذابی از آن‌ها خارج می‌شود. این مواد مذاب به زمین می‌نشینند و رفته‌رفته سرده شده و سپس پوکه معدنی را تشکیل می‌دهند. پوکه معدنی نوعی سنگ متخلخل است که در دسته سنگ‌های آذرین قرار می‌گیرد. این سنگ معدنی وزن بسیار پایینی دارد. پوکه معدنی انواع متفاوتی دارد که بر اساس اندازه و کاربردشان دسته بندی می‌شوند. انواع پوکه عبارت‌اند از: پوکه بادامی، پوکه سیاه، پوکه ماسه‌ای، پوکه پومیس و …

بسته بندی پوکه معدنی چیست؟

یکی از محصولاتی که امروزه بسیار پرطرفدار شده است و در مصارف مختلفی به‌صورت گسترده استفاده می‌شود، پوکه معدنی است. این محصول به‌طور طبیعی از کوه‌های آتشفشانی تولید می‌شود. به همین دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. تولید کنندگان برای اینکه بتوانند جایگاه خود را در بازار رقابتی بالا ببرند، این محصولات را به‌صورت بسته بندی تولید می‌کنند و به دست مشتریان می‌رسانند. این کار باعث می‌شود تا خریداران محصول خود را سالم دریافت کنند. بسته بندی پوکه معدنی از جنس‌های مختلف، ابعاد و حجم‌های متفاوتی وجود دارد. خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود یکی از بسته‌بندی‌های مخصوص را برای محصول خود سفارش دهند.

پوکه معدنی بسته بندی شده

پوکه معدنی بسته بندی شده تحولی نوین در دنیای فروش پوکه معدنی ایجاد کرد. در پوکه بسته بندی شده هر نوع پوکه در اندازه‌های گوناگون در کیسه‌های کاملا مستحکم قرار می‌گیرد و مشخصات پوکه اعم از: وزن، نوع پوکه، کاربرد پوکه و غیره روی کیسه‌ی پوکه معدنی حک می‌شود. مشتریان می‌توانند با توجه به کاربرد پوکه و با توجه به نیازشان پوکه معدنی خود را انتخاب کرده و سپس از آن استفاده می‌کنند.

بسته بندی پوکه معدنی

ابعاد بسته بندی پوکه معدنی

تولید کنندگان می‌توانند پوکه‌های معدنی را در بسته‌هایی با ابعاد و حجم متفاوت قرار دهند. این پوکه‌ها معمولا در بسته‌هایی با وزن ۱ کیلو تا ۴۰ کیلو قرار می‌گیرند و مشتریان می‌توانند حجم بسته‌بندی خود را در این بازه انتخاب نمایند. بسته‌بندی پوکه معدنی به‌گونه‌ای انجام می‌گیرد که بسیار محکم و کاملا پلمپ شده باشد. همچنین متریال استفاده شده برای ساخت بسته‌بندی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است تا به هنگام حمل و نقل دچار آسیب نشود. بر روی بسته‌بندی پوکه، حجم آن و اطلاعات کلی از نوع سنگ ثبت می‌شود تا راحت‌تر بتوان از محصولی که در بسته بندی قرار دارد اطلاع پیدا کرد.

مزیت‌های بسته بندی پوکه معدنی

مزیت‌های پوکه معدنی بسته‌بندی شده باعث شده است که بسیاری از مردم به دنبال استفاده از این نوع سنگ معدنی باشند. از مهم‌ترین مزیت‌هایی که بسته‌بندی پوکه معدنی دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از آلودگی‌های محیطی
  • حمل و نقل راحت پوکه کیسه‌ای به طبقات بالای ساختمان
  • راحتی در وزن کردن پوکه
  • جلوگیری از هدررفت پوکه معدنی
    حمل و نقل آسان

اگر شما نیز از مزیت‌های پوکه معدنی بسته‌بندی شده راضی هستید، می‌توانید برای خرید پوکه بسته بندی شده اقدام فرمایید. قبل از خرید نسبت به وزن بسته‌ها آگاهی پیدا کنید، سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش کنید.

پوکه معدنی بسته بندی شده

خرید پوکه معدنی بسته‌بندی شده

خرید پوکه‌هایی که در بسته‌بندی قرار دارند، کار مشتریان را آسان‌تر می‌کند. زیرا وزن و نوع آن‌ها مشخص است و از آلودگی‌های محیطی نیز به دور مانده‌اند. بنابراین خرید پوکه بسته‌بندی قابلیت اطمینان بیشتری دارد. اما باید نسبت به فروشنده و سابقه کاری او اعتماد کامل داشته باشید. زیرا افرادی که به دنبال سود بیشتر هستند پوکه‌های بی‌کیفیت  را به جای پوکه‌های درجه یک در بسته‌بندی قرار می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید از خرید خود اطمینان داشته باشید و یک پوکه با کیفیت را خریداری نمایید با ما  در مجموعه پوکه قروه تماس حاصل فرمایید. ما در معادن شهر قروه با کیفیت‌ترین پوکه‌های معدنی را استخراج و بسته بندی می‌کنیم و آن‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای به دست مشتری‌ها می‌رسانیم.

قیمت بسته بندی پوکه قروه

همانطور که بیان کردیم پوکه معدنی در بسته‌بندی با حجم‌های مختلفی وجود دارد. قیمت پوکه معدنی بسته‌بندی شده نیز با توجه به حجم آن می‌تواند متفاوت باشد. بر روی این بسته‌بندی‌ها درجه کیفیت یعنی درجه ۱، درجه ۲ و درجه ۳ نوشته شده است. طبیعی است که پوکه معدنی درجه یک بسته‌بندی شده گران‌تر باشد. کیفیت محصول مورد نیاز شما با توجه به کاربرد خاص شما می‌تواند تعیین شود. مثلا یکی از کاربردهای پوکه معدنی تمیز کردن انواع سطوح جرم گرفته می‌باشد. افرادی که برای این منظور می‌خواهند پوکه را خریداری کنند، نیازی به پوکه‌های درجه ۱ ندارند بلکه کار خود را می‌توانند با پوکه درجه ۳ نیز راه بیندازند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *