خانه » دانستنی پوکه معدنی » پوکه معدنی ساختمانی

پوکه معدنی ساختمانی

پوکه معدنی ساختمانی

پوکه معدنی ساختمانی

پوکه معدنی ساختمانی

در مقالات قبل درباره ی پوکه معدنی چیست صحبت کردیم. در این مقاله به پوکه معدنی ساختمانی می پردازیم. پوکه معدنی ساختمانی در کفپوش، دیوار، آکواریوم و غیره کاربرد دارد.
پومیس به طور گسترده ای به عنوان یک ساینده صنعتی استفاده می شود که در آن حفاظت از سطح حیاتی است.
کیفیت سایشی خفیف و توانایی خوب پوکه معدنی برای رفع گرد و غبار آن را به یک افزودنی ایده آل برای تمیز کردن و خالی کردن محصولات می کند.
بتونه پومیس از سیمان پورتلند، پودر پیماس، ماسه پمیز، پمس پوزولان و آب تشکیل شده است.
در مقایسه با بتن معمولی، بتن پومیسی تقریبا یک سوم کاهش وزن را ارایه می دهد.
محصولات بتنی و مصالح ساختمانی اغلب قسمت بزرگی از پروژه ساختمانی را تشکیل می دهند، به خصوص آنهایی که نیاز به قدرت و طول عمر دارند.
یکی از بزرگترین اشکالات این سازه های بتنی پایدار حجم و وزن آنهاست.
زمانی که بلوک ها با پودر سبک وزن ساخته می شوند، قدرت فشاری کافی در هنگام کاهش وزن حفظ می شود.
مزایای بتنی پوکه معدنی ساختمانی عبارتند از:
بتن سبک پلاستیک بسیار الاستیسیته است، مقاومت بیشتری در برابر خمشی نسبت به بتن معمولی ایجاد می کند و موجب تقویت مقاومت در مقابل نیروهای باد و امواج لرزه ای می شود و مقاومت فشاری بسیار عالی را فراهم می آورد.
بتونه پومیس را می توان با تجهیزات سبک تر اداره کرد.
یکی دیگر از عوامل کلیدی، قابلیت کارکرد بتن خرد شده، به ویژه در اره، حفاری و یا ناخن است.
پودر سبک پوکه معدنی تا 4 برابر مقدار عایق دانه های استاندارد یا ترکیبی از بتن استاندارد را فراهم می کند، چرخه مقاوم در برابر انجماد است و باعث کاهش تراکم رطوبت در ساختار دیوارها و سقف ها می شود و این انتخاب عالی برای هوای سرد است که تغییرات چشمگیر در آب و هوا را تجربه می کند.

تولید کنندگان سنگ مصنوعی:

یکی دیگر از صنایع که بتن پومیس مناسب است صنعت شومینه سنگ و آجر تولید می شود.

به عنوان مثال، زیبایی یک دیوار میدان، بدون هزینه اضافی در پشتیبانی پایه یا پایه های بیش از اندازه، به دست می آید.
سنگ های ساخته شده بر پایه بتنی ارزانتر هستند و برای نصب کمتری مصرف می کنند و با سختی کار می کنند، با استفاده از مخلوط های استاندارد ملات مونتاژ می شوند، اما هر نوع محصولات سنگ تراشی دیگر را تحمل می کنند و فقط بهتر عمل می کنند.

دریافت قیمت پوکه معدنی

پوکه معدنی و محیط زیست:

پوکه معدنی ساختمانی به طور طبیعی برای محیط زیست امن است، در حالی كه پوزولانهای رقابتی از مواد شیمیایی صنعتی ساخته می شوند كه می توانند مواد خطرناک مانند سیلیس بلوری و فلزات سنگین را شامل شوند.

سنگ معدنی ساختمانی

بتن سبک ساختمانی:

بتن سبک می تواند با استفاده از سنگ های سبک وزن و یا با استفاده از عوامل فوم مانند پودر آلومینیوم تولید شود که بتن هنوز پلاستیک است. ترکیبات طبیعی سبک وزن شامل پمیکس، اسکوریا، پودر آتشفشانی، توف و دیاتومیت است.

بتن ساخته شده با شیل و خاک رس گسترش یافته در حدود بتن معمولی است اما مقدار عایق آن حدود چهار برابر بهتر است. پومیس، اسكوریا و بعضی از سرباره های پراكنده، یک بتن از قدرت میانی را تولید می كنند، اما با مقادیر چشمگیرتری به عنوان عایق تولید می كنند. پرلیت، ورمیکولیت و دیاتومیت یک بتن با قدرت بسیار کم تولید می کند اما دارای ویژگی های عایق عالی است؛ با این حال این موضوع به انقباض بیشتری نیاز دارد. تمام این نوع از بتن سبک وزن را می توان تا حدودی خرد شده و آنها را نگه می دارند اتصالات، به خصوص پیچ.

دیوارهای ساخته شده از پوکه معدنی مقاوم در برابر آتش، ضخامت ناخن، و مقرون به صرفه در زمینه قرار دادن و تهیه مواد هستند.
قدرت سبک وزن، قدرت فوق العاده ساختمان پومیس است.
بتن سبک

بتن سبک وزن ایده آل که وزن آن از 35 تا 115 پوند در هر فوت مکعب است، در ایالات متحده بیش از 50 سال استفاده می شود. استحکام فشاری به اندازه بتن معمولی نیست، بلکه به همان اندازه هم رنگ می کند.
از مزایای آن کمتر نیاز به تقویت فولاد ساختاری، نیازهای پایه کوچکتر، مقاومت در برابر آتش بهتر و مهمتر از همه، این واقعیت است که می تواند به عنوان یک عایق مواد خدمت کند! این می تواند بیشتر از بتن شن و ماسه هزینه داشته باشد و ممکن است بعد از خشک شدن بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *