خانه » قیمت پوکه قروه

قیمت پوکه قروه

قیمت پوکه قروه که یک ماده اصلی در ساختمان سازی می‌باشد با توجه به فاکتورهای مهمی مثل وزن و اندازه پوکه محاسبه می‌شود. پوکه معدنی قروه که جز انواع مصالح ساختمانی محسوب می‌شود بسیار ارزان است و کیفیت بالایی دارد به همین دلیل مورد استقبال همگان قرار گرفته است. ما در این صفحه به بررسی قیمت پوکه قروه در مصارف گوناگون، قیمت پوکه قروه در شهرهای مختلف و عوامل موثر بر تعیین قیمت این ماده معدنی پرداخته‌ایم.

نام محصولقیمت (به تومان)واحد اندازه گیری
پوکه معدنی بادامی قروه درجه 1۱۵۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی بادامی قروه درجه 2۹۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی نخودی قروه درجه 1۲۰۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی نخودی قروه درجه 2۱۵۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی فندوقی قروه درجه 1۲۰۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی فندوقی قروه درجه 2۱۵۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی عدسی قروه درجه 1۲۰۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی عدسی قروه درجه 2۱۵۰,۰۰۰۱ متر مکعب
پوکه معدنی پودری (ماسه ای) قروه درجه 1۹۰,۰۰۰۱ تن
پوکه معدنی پودری (ماسه ای) قروه درجه 2۵۰,۰۰۰۱ تن

جهت سفارش لطفا با شماره 09183722138 تماس بگیرید!

قیمت انواع پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی‌های ما در پوکه قروه به‌صورت بدون واسطه و مستقیما از معادن قروه استخراج می‌شوند، به همین دلیل است که دارای قیمت ارزان و اقتصادی هستند. تفاوت قیمت‌هایی که در بین انواع پوک معدنی وجود دارد به دلیل اختلاف سایز، سبکی سنگینی و کیفیت پوکه معدنی است. در این بخش پوکه معدنی را از نظر مصارف گوناگون بررسی می‌کنیم.

قیمت پوکه شیب بندی

یکی از مهم‌ترین کاربردهایی که سنگ‌های معدنی مانند پوکه معدنی دارد، استفاده از آن برای شیب‌بندی بام خانه‌ها می‌باشد. اگر می‌خواهید سقف خانه خود را شیب بندی کنید، گزینه‌ای بهتر از پوکه معدنی قروه را پیدا نمی‌کنید. زیرا این پوکه‌ها نوعی عایق قوی صوت، حرارت و برودت می‌باشند. اما قیمت پوکه معدنی برای شیب‌بندی ساختمان بسته به عوامل مختلفی می‌باشد که برخی از مهم‌ترین آن ها وزن پوکه، ابعاد و کیفیت پوکه می‌باشد. بهترین پیشنهاد برای پوکه شیب بندی که قیمت مناسبی نیز داشته باشد پوکه معدنی بادامی است، زیرا این پوکه دارای وزن و قیمت پایین‌تری می‌باشد و بهترین پوکه برای شیب بندی ساختمان است.

قیمت پوکه کف سازی

از دیگر مصارفی که کاربران از پوکه دارند، استفاده آن در کف‌سازی ساختمان‌ها می‌باشد. حتما شما نیز می‌دانید که اصلی‌ترین بخش ساختمان، کف‌سازی می‌باشد و از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. پوکه‌ای که برای کف‌سازی استفاده می‌شود از نوع پوکه معدنی نخودی می‌باشد، زیرا مقاومت و استحکام آن‌ها بسیار بالا است و می‌توان کف‌سازی را بدون هیچ مشکلی با آن انجام داد. بنابراین اگر می‌خواهید کف‌سازی ساختمان خود را انجام دهید حتما قیمت پوکه کف‌سازی برایتان اهمیت دارد. فاکتورهای مختلف وجود دارند که بر قیمت پوکه معدنی برای کف‌سازی تاثیرگذار هستند. برخی از عوامل مانند کیفیت، درجه سختی، سایز، استحکام، وزن، معدن و … بر روی قیمت این نوع پوکه‌ها تاثیر دارند.

قیمت پوکه کف سازی

قیمت پوکه ساختمانی

تا به اینجا در مورد دو نوع پوکه مهم یعنی پوکه شیب‌بندی و کف‌سازی و همچنین عواملی که بر روی تعیین قیمت آن‌ها موثر هستند صحبت کردیم. نوع پوکه معدنی یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر تعیین قیمت پوکه بسیار موثر است. بنابراین برای خرید پوکه ساختمانی باید توجه کنید که چه نوع پوکه‌ای را خریداری می‌کنید تا هم قیمت خوبی داشته باشد هم برای این کار مناسب باشد. برای مثال پوکه عدسی، بادامی، گردویی یا … .

به جز این فاکتورها که بیان کردیم موارد دیگری نیز وجود دارند که قیمت پوکه ساختمانی را فزایش یا کاهش می‌دهند. برخی از این عوامل شامل چگالی، استحکام، وزن، کیفیت، هزینه حمل و نقل و … می‌باشند. اگر برای یک پروژه ساختمانی بزرگ متمرکز شده‌اید بهتر است خرید عمده پوکه قروه را در دستور کار خود قرار دهید تا هزینه کمتری را متحمل شوید.

قیمت هر متر مکعب پوکه قروه

شاید شما نیز نمی‌دانید که محاسبه وزن مخصوص پوکه معدنی بر حسب متر مکعب انجام می‌گیرد. اما گاهی اوقات مثلا برای پوکه سیمانی بر حسب تن حساب می‌شود. قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. پوکه در هر زمان از سال ‌می‌تواند قیمت‌های مختلفی داشته باشد. علاوه بر زمان برخی دیگر از عوامل مانند کیفیت، میزان تخلخل، نوع پوکه، استحکام و چگالی می‌توانند بر روی قیمت هر متر مکعب پوکه معدنی تاثیر داشته باشند. ناگفته نماند که فروش پوکه معدنی بر اساس وزن و واحد کیلوگرم نیز انجام می‌گیرد و هرچه پوکه وزن کمتری داشته باشد یعنی تخلخل بیشتر و استحکام بالاتری دارد، بنابراین قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

عوامل موثر بر تعیین قیمت پوکه قروه

می‌خواهید بدانید که چه عواملی بر روی قیمت پوکه تاثیر دارند؟ پس در این بخش ما را همراهی کنید.

کیفیت پوکه: پوکه قروه از نظر کیفیت دارای درجه‌های مختلفی می‌باشد. یعنی پوکه درجه ۱، پوکه درجه ۲ و پوکه درجه ۳ از عوامل موثر بر تعیین قیمت پوکه می‌باشند. طبیعی است که قیمت پوکه درجه ۱ نسبت به پوکه درجه ۲ و درجه ۳ بیشتر باشد. انواع مختلفی از پوکه وجود دارند که می‌توانید برای کارهای مختلف خود از آن‌ها استفاده کنید. اما به جرات می‌توان گفت محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پوکه، پوکه معدنی قروه می‌باشد زیرا با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

کاربرد: مهم‌ترین عامل در خرید پوکه معدنی نیاز مشتری می‌باشد. زیرا فروشنده درمی‌یابد که خریدار چه نوع پوکه‌ای را لازم دارد. بنابراین یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پوکه معدنی، کاربرد آن برای مشتری می‌باشد. از دیگر عواملی که می‌تواند روی قیمت تاثیر بگذارد نوع وسیله حمل و نقل پوکه معدنی است، بنابراین باید به این مورد نیز دقت کنید. اگر به دنبال خرید پوکه معدنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید می‌توانید از پوک قروه خرید اینترنتی خود را انجام دهید. پوکه قروه بهترین و با کیفیت‌ترین پوکه معدنی را به تمامی نقاط کشور ارسال می‌کند.

عوامل موثر بر تعیین قیمت پوکه قروه

چگالی: از اصلی‌ترین عوامل که تعیین کننده قیمت پوک معدنی می‌باشند، چگالی پوکه معدنی است. هرچه سختی پوکه معدنی بالاتر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است. مثلا اگر برای ساخت یک بتن از پوکه معدنی استفاده کنید که چگالی کمتری داشته باشد می‌توانید اطمینان داشته باشید که درجه سختی آن پوکه بسیار بالا می‌باشد و یک بتوچن با کیفیت‌تر را تحویل می‌دهد.

تخلخل: از دیگر عواملی که بر روی قیمت پوکه معدنی تاثیر می‌گذارند، میزان تخلخل در پوکه معدنی می‌باشد. هر جای این سنگ‌های معدنی تخلخل بیشتری داشته باشند قیمت آن‌ها نیز بالاتر می‌رود.

قیمت پوکه در شهرهای مختلف

پوکه معدنی قروه یکی از معروف‌ترین پوکه‌های موجود در ایران است که در شهرهای مختلفی مثل شیراز، تهران، اصفهان و … به فروش می‌رسد. در این بخش می‌خواهیم قیمت پوکه معدنی را در شهرهای مختلف بررسی کنیم.

قیمت پوکه در تهران

قیمت پوکه معدنی در تهران نسبت به دیگر شهرها پایین‌تر می‌باشد و خریداران می‌توانند  پوکه معدنی در تهران را با بالاترین کیفیت در سریع‌ترین زمان خریداری کنند. قیمت پوکه معدنی در تهران، یکی از فاکتورهای مهم در تصمیم مشتریان می‌باشد که فاکتورهایی مثل ویژگی پوکه، نوع و کیفیت تاثیر فراوانی بر آن دارند. انواع پوکه‌های معدنی مانند پوکه ماسه‌ای، بادامی، فندقی، نخودی و عدسی را می‌توانید از پوکه قروه خریداری نمایید. از آنجا که پوکه معدنی ماسه‌ای کوچک‌ترین سایز را در بین پوکه‌ها دارد، گران‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. اما پوکه بادامی که بزرگترین سایز را دارد، ارزان‌تر از دیگر انواع پوک معدنی می‌باشد. برای استعلام قیمت پوکه معدنی در تهران می‌توانید با مشاوران ما در پوکه قروه تماس حاصل فرمایید.

قیمت پوکه معدنی اصفهان

پوکه معدنی در اصفهان یک محصول بومی نیست بلکه از دیگر شهرهای کشور که معدن پوکه دارند، مانند شهر قروه تامین می‌شود. بنابراین پوکه معدنی با توجه به ویژگی‌ها و فوایدی که دارد، تقاضای بالایی در این شهر دارد. یک عامل دیگر که در قیمت پوکه معدنی اصفهان تاثیر می‌گذارد، موقعیت جغرافیایی معدن نسبت به این شهر می‌باشد. یعنی هرچه معدن‌ها از این شهر فاصله بیشتری داشته باشند هزینه رفت و آمد و جابه‌جایی بیشتری را نیز دربرمی‌گیرد. بنابراین ممکن است برای خرید پوکه قروه در اصفهان با قیمت بالایی در این شهر روبرو شوید. اگر می‌خواهید پوکه معدنی را به‌صورت مستقیم از معادن قروه خریداری نمایید می‌توانید با شماره‌های ما در همین سایت تماس بگیرید. سپس با ذکر میزان پوکه مورد نیاز و نوع آن می‌توانید سفارش خود را با مناسب‌ترین قیمت ثبت نمایید.

قیمت پوکه معدنی اصفهان

قیمت پوکه معدنی در شیراز

شهر شیراز نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران از منابع لازم برای تولید پوکه معدنی برخوردار نیست. برای تامین پوکه معدنی مورد نیاز شهر شیراز باید از دیگر شهرها مانند قروه خریداری شود. از آنجا که صنعت ساختمان سازی در شهر شیراز بسیار زیاد شده است و ساختمان‌های امروزی همگی به سمت سبک سازی رفته‌اند، استفاده از پوکه معدنی در این صنعت یک امر ضروری می‌باشد. همچنین برای مصارف کشاورزی در کنار کودهای تقویتی برای بهبود خاک استفاده می‌شود. بنابراین اگر شما یک کشاورز، مهندس ساختمان یا سرمایه‌گذار در این زمینه هستید و در شهر شیراز ساکن هستید، می‌توانید با ما در مجموعه پوکه قروه تماس بگیرید تا از قیمت پوکه معدنی در شیراز اطلاع پیدا کنید. همچنین می‌توانید این محصول را به‌طور مستقیم و با حذف هزینه‌های واسطه با مناسب‌ترین قیمت در سایت ما به ثبت برسانید.

قیمت پوکه معدنی در مشهد

یکی دیگر از شهرهایی که در حال گسترش بوده اما از منابع پوکه معدنی محروم است، شهر مشهد می‌باشد. امروزه در ساخت انواع تفرجگاه‌ها و ساختمان‌ها می‌توانید، شاهد کاربرد پوکه معدنی قروه باشید. زیرا با قیمت بسیار مناسبی در این شهر به فروش می‌رسد. پوکه معدنی قروه در مشهد به دلیل قیمت مناسب و مقاومت بسیار بالایی که دارد مورد استقبال پیمانکارها، کشاورزها و مهندسین ساختمان در این شهر قرار گرفته است. زیرا با خرید پوکه قروه از معادن به‌صورت مستقیم می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند.

قیمت پوکه معدنی در خوزستان

در خوزستان نیز پوکه معدنی برای مصارف گوناگون مثلا عایق بودن، استفاده در مصالح برای سبک وزنی، مقاومت در برابر احتراق در مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. بنابراین یکی از اساسی‌ترین اقلام ساختمان‌سازان در خوزستان پوکه معدنی می‌باشد. اما از آنجا که این سنگ معدنی در خوزستان به تولید نمی‌رسد، باید از شهرهای دیگر آن را تهیه کرد. ساختمان سازان در این استان می‌توانند آن را از شهر قروه که منبع اصلی پوکه معدنی می‌باشد، تهیه کنند. با تماس با پوکه قروه می‌توانید از قیمت پوکه معدنی در خوزستان اطلاع پیدا کنید.

قیمت پوکه معدنی در خوزستان

نحوه خرید و استعلام قیمت پوکه قروه

اگر قصد خرید پوکه قروه را دارید می‌توانید با شماره‌های درج شده ما در همین سایت تماس بگیرید تا از آخرین قیمت‌های به روز اطلاع پیدا کنید. لازم به ذکر است که پوکه قروه یکی از بزرگترین و معتبرترین معادن پوکه معدنی می‌باشد که به فروش انواع پوکه معدنی در ایران و ارسال آن به سراسر کشور مشغول است. پوکه‌های تولید شده در این مجموعه دارای بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نسبت به رقبا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانان ما در سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.